wtorek, 28 stycznia 2014

Emmm... mam dużo fanów? xD

Hej!
Przepraszam że dawno nie wrzucałam postów. Ala wyjechała na ok. 2 tyg. I  bez  niej jakoś smutno...Ale nie mogę się obijać bo Ali nie ma! Więc dzisiaj postanowiłam dać tego posta.


Chyba mam wielu fanów? Zaraz zobaczycie ich profile, i wiadomośći które z nimi pisałam. Na tym blogu jest chat . Pewnego dnia ktoś napisał na chacie: "Kocham cię Leśna5" a ja na to "Kto ty kochasiu? O.o"
Dziwne, nie? A Ala nie ma tylu fanów co ja :P. Jestę sławnę xd







W czwartek w nocy wyjeżdżam do Egiptu, więc nie będzie mnie przez około tydzień. Na moje konto będzie pewnie wchodzić Ala, za co Jej bardzo dziękuję. Planujemy wprowadzić na bloga "Użytkownika tygidnia".
Żeby nim zostać, trzeba coś dla nas dobrowolnie zrobić, np. dać pozdro, oglądnąć filmy, być miłym, aktywnym na blogu itp.
Pozdrawiam

1 komentarz: