wtorek, 28 stycznia 2014

Info+czarna lista

Siema!
Wyjeżdżam do Egiptu 30.1.2014 (czwartek) o północy z domu. A więc wtedy (jak będzie) Ala zajmie blogiem .W hotelu nie będe miała internetu. No można tak wykupić za około 25 zł 30 minut korzystania z niego . A więc nie opłaca się.Dokładnie wyjeżdżam na 7 dni do hotelu Jungle Aqua Park w Hurghacie.

O co chodzi z czarną listą? Na czarnej liście są wypisywani oszuści, złodzieje itp. Po prostu osoby z którymi nie warto się zadawać. Jak ona będzie wyglądała? Tak:
  1. Nazwa użytkownika-powód, dlaczego tutaj jest
A więc już zaczynajmy:
  1.  Muffinkowa12 -podałam jej swój nr. tel, Ona go wpisała na swoim MSP i Jej doładowało konto, w zamian miała mi dać białe Nerdsy (wtedy były unikatami)
  2. Karna-_- -kupiłam jej całą l.ż., Ona miała mi dać konto milejdi56789 . No i mi je dała, zmieniła maila na mojego, zaakceptowałyśmy i wszytko było dobrze. Na następny dzień nie mogłam wejsć na konto, był inne e-mail i hasło. Na to wynika że ona włamała mi się na maila. Ale skąd znała hasło? Ona nie może znać hasła bo ona nie wie jakie ono jest. Penie napisała do moderatorów. Okazało się, że w biografi pisze że innych też oszukała (Karna-_-) bo nowa właścicielka konta wymieniła się kontem HoT GiRL* za milejdi56789 i napisała że wiele osób się czepia że to ich konto. A poza tym co tej Karnej piszą w księdze gości- zobaczcie sami.


Jeżeli was też oszukali- piszcie mi na pocztę na MSP:Leśna5 lub na maila Lesna5msp@gmail.com
Proszę dokładnie wyjaśnić powód bo bez powody nie dam uczciwej osoby na czarną listę!


Dziękuję za ponad 1.000 wyświetleń! Dziękuję za to że zawsze mnie wspieracie i jesteście ze mną.


Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Lubie was i wasz blog jest superowy też taki che mieć! !!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń