wtorek, 8 kwietnia 2014

Wariatka!!

Hej,dzisiaj do mnie i do Leśnej pasała jakaś wariatka.Pisała że Leśna jest lezbą itd ale sami zobaczycie 
focie co ona pisała do Leśnej





A teraz co do mnie pisała








Teraz z tej strony Leśna5. Alusia już zrobiła co miała zrobić. A więc wkraczam do akcji:
Spoko, obrażaj mnie piz*o .
Mnie to nie boli, hejtuj do woli. 
Zgłaszać konto Lesna5=Lezba5 . 
Dziękuję za uwagę oraz za pomoc w komentarzach.
Nie bójcie się, jakieś debilne dziecko myśli że przez taki hejt się poryczymy. NIE!

Kitty3567 bardzo nam pomaga, ją też hejtuje podróbka Alolki. Bardzo zapraszam na jej bloga <KLIK> . Bardzo mi się podoba, miło i na temat. Wkrótce wyłącze dodawanie komów z anonima. Rozkminiam czy się da namierzyć kogoś, bo inni się boją X
D . 

Pozdrawiam Leśna5

2 komentarze:

  1. LOL pewnie jakieś dziecko co dopiero co dowiedziało co to być homo i chce się tymppochwalić nie przejmujcie się

    OdpowiedzUsuń
  2. TYYY...Ona tez do mnie pisała ;oo Słuchaj,wydaje mi się,że to jest powiązane z tym hakerem co wkradł sie Aloli...I dzięki za polecenie mego bloczga ;D Aha taka wiadomość co do tej sku*wielki:wipitalaj i leśna jest normalna,w przeciwności do cb ehehehe xd JPRD jakiś dzieciak se wymyslił,że uweźmie sie na Paule i Ale ;-; Jak tak to uweźmij sie na mnie,codziennie będę sie śmiać xD Sie cb nie boje,bo jesteś tylko poje****,a takich bierze sie do psychiatryka :)

    OdpowiedzUsuń