niedziela, 6 kwietnia 2014

Kochana Alolciu!

Kochana alolciu!
Wszyscy wiemy, że jesteś jesteś niedorozwojem. Ale nie musisz tego pokazywać! Albo.... Komentuj bo mamy z ciebie beke. Takiej debilki dawno nie widziałam... :D . A więc komentuj dalej, nikt ci nie zakaże, a przynajmniej zawsze poprawisz mi humor i czytelnikom bloga XD . LOL rzadko zdarzają się takie głupole jak ty ;) . A więc życzę ci... abyś stała się normalna, abyś umiała się wpasować w otoczenie. Ale proszę cię, komentuj dalej, bo fajnie się z ciebie beke robi. Współczuję ci, że nie masz przyjaciół, a rodziców chyba też bo kto normalny (wychowany) tak by komentował ?! Hahaha. 

26 komentarzy:

  1. Tobie jest potrzebny psycholog, ja jestem normalna w porównaniu do Ciebie i tej jebanej Ali. Jesteś debilką-pogódź się z tym. Jesteście niedorozwojami. Spierdalajcie. Pozdrawiam wszystkie niedorozwoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka, która ma zapewne 8 lat myśli, że jak w internecie sobie poprzeklina w komentarzach to jest jakaś fajna. Słuchaj dziecko, widać po tym co napisałaś, że albo masz kompleksy albo jesteś totalną idiot*ą.

      Usuń
  2. W porównaniu do ciebie mam rodziców i znajomych, a także szacunek. Spierdalaj jebana kurwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JPRD PRZECZYTAJ SE TO CO NAPISAŁAM W POPRZEDNIM POŚCIE xd Gdybyś była normalna to byś sie ich bez powodu nie uczepiła -,- Gdybyś miała szacunek to byś chociaż w przekleństwach gwiazdki dawała -.- Gdybyś miała rodziców i znajomych to byś eee...nie byłabyś taka popie*dolona.-.- Spiep*zaj z bloga.A jak nie to inaczej sie rozprawimy.-,- Pieprzyć takie krowy.;-;

      Usuń
    2. A w jaki sposób chcesz sie ze mua rozprawic?

      Usuń
    3. późno pisze xd ale alolu, przeczytaj swój komentarz "W porównaniu do ciebie mam rodziców i znajomych, a także szacunek. Spierdalaj jebana kurwo :)". Faktycznie, jak napiszesz "Spierdalaj jebana kurwo" to masz szacunek do innych :) a jakbyś chciała uczepić się mojego prof to lepiej spadaj. Dziękuję do widzenia~

      Usuń
  3. Sluchaj Alolciu,dlaczego się nas uczepiłaś to noe nasza wina że nas nie lubisz więc prosze żebyś poszła na innego bloga i tam hejtuj ale odwal się od nas!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się was NOE czepiam dyslektyku ;)
      Jak zlokalizuję twoje IP to nie będzie ci do śmiechu :)

      Usuń
    2. Dobra, Jebany hakerze. WYJDŹ STĄD.

      Usuń
  4. Wiesz , że takie rzeczy można zgłaszać na policje Alociu -,- I wiesz , ty nawet konta na gmailu/bloggerze nie umiesz sobie zrobić xd A jeśli tak bardzo chcesz wykryć nasze IP , to proszę . Chętnie zobaczę jak to robisz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zobaczysz zboczeńcu, nie podglądaj mnie!

      Usuń
  5. HAHAHAHAH NAMIERZYSZ NAS!?O MATKO!STRASZNE!JPRD TAKĄ KROWĄ TO NAWET MOJA PANI Z PRZEDSZKOLA NIE JEST.DOBRA DOBRA,ZAŁATWIĘ CI POBYT W PSYCHIATRYKU,W IZOLATCE.NIE MUSISZ DZIĘKOWAĆ.OJEJ!KARETKĘ SŁYSZĘ!PEWNIE PO CB PRZYJECHAŁA!:D A jak mnie będziesz namierzała to też namierz w kim sie kocham,chyba,że tego sobie jeszcze nie wymyśliłaś.xd Jprd,taka idiotka.I ona myśli,że jest fajna ;-; A no widzisz.Takim czymś to se raczej nie zyskasz sympatii nikogo.Chyba,że takiego niedorozwoja jak ty XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jestem ładniejsza :)
      Mam piwne oczy i brązowe włosy, chłopaka i ważę tylko 73 kg .
      Muffi

      Usuń
    2. Ja mam niebieskie oczy brązowe oczy MAM chłopaka i ważę 43 kg i co z tego ? Kogo to obchodzi hakerze ? ;_;

      Usuń
  6. Aha i jeszcze jedno.Weź zajrzyj na mój blog: marcia-msp.blogspot.com i zobacz co o tb napisałam ;) NIE BOISZ SIE NAS!?:O No to radze sie bać,bo z tym twoim "namierzaniem" mogę iść na policję,wiesz o tym bachorze?-.-

    OdpowiedzUsuń
  7. I czemu każdemu odszczekujesz a mi nie?Może się mnie boisz?D: AHAHAHAH

    Pozdro dla chorej psychicznie Aloli.

    Marcia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pojebane imię :)
      Karolina jest ładniejsze ;)
      Alola57-najpiękniejsza filmowa gwiazda MSP.

      Usuń
  8. Hej.
    Przepraszam Was bardzo.
    Teraz proszę abyście przeczytały ten komentarz do końca.
    W rzeczywistości mam TYLKO 11 lat. Na moim koncie siedzi haker lub hakerka. Bardzo sie boje-przetworzył prawie wszystkie moje rzeczy, zmieniał aktualizacje statusu, pisał ochydne rzeczy do moich znajomych, a nawet przejął moje konto Gilbert888 którego już nie ma. Usunięto go- został zablokowany za używanie słów typu ,,sex". Bardzo mi przykro, ktoś sie pode mnie podszywa. Pisał już na wielu innych blogach jako "Ja" , miedzy innymi. "NajGraMsp". Teraz chce was bardzo przeprosić i wiecie już że to nie ja pisałam i jeśli coś takiego sie powtórzy to nie będe ja. Starałam się pisać bezbłędnie. Alola57(tym razem ta prawdziwa). To po prostu podszywacze. I na pewno Was nie zlokalizują, możliwe że to moje nawistne koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nawet w to wierzę XD Jak to serio prawda to sorry za te komentarze : )) Ale jeżeli to kłamstwo ... XDD Nie no żart xd

      Usuń
  9. Ojej,Alola,przepraszam,wybacz :C Nie wiedziałam,dopiero dziś to zobaczyłam :C NIE CHCIAŁAM.Doskonale Cię rozumiem.Też mam 11 lat.C: ROZPRAWIMY SIE Z TYM HAKEREM!

    OdpowiedzUsuń
  10. To ty prawdziwa czy haker mmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka mała rada... Na konto anonimowe NIE da się włamać, więc sory, ale to co piszesz jest niemożliwe do zrobienia, po prostu kłamiesz Alolu. Ja się znam na komputerach, jak chcesz wiedzieć. Więc mi przykro, ale i tak nie naprawisz tego co zrobiłaś. Chyba że usuniesz swoje komentarze, a z resztą nie zapominajmy, że anonimem może pisać karzdy.

    OdpowiedzUsuń
  12. O bożena...ta cała Alola to...jakaś skończona idiotka ;D Taki mały żuczek i już przeklina xDD Ale beke z cb mamy (WSZYSCY XD) Pozdrawiam ;>>

    OdpowiedzUsuń