sobota, 8 marca 2014

MyStarPlanet?

Elo ! Dzisiaj chciałam zrobić screena całemu MSP , ale przeszkadzało mi "Pobierz nasze app, i zarób... " Myślałam że jak w to klikne to na zawsze zniknie. Pomyliłam się . Ale odkryłam coś ciekawego:
Dlaczego tam pisze MYSTARPLANET a nie MOVIESTARPLANET?
Pewnie każdy z was widział na forum temat o tym że mają zmienić nazwę MovieStarPlanet na MyStarPlanet. Taka dziewczyna napisała maila do modów i oni powiedzieli  że nazwa nie będzie zmieniana . Ale dlaczego tu pisze MYSTARPLANET? Nie wiem . Piszcie w komentarzach bo dałam opcje anonimowego dodawania komentarzy więc to jest duże ułatwienie. Mi się wydaje że MyStarPlanet to jest skład wszystkich gier dotyczących MSP czyli:
-MovieStarPlanet
-MovieStarPlanet App
-Boonieverse
-Boonie Rescue
-Boonie Bounce
Mam nadzieje, że mam rację :3 .
Do zoba, pa ;) .

3 komentarze:

  1. MyStarPlanet jest na hiszańskim M.S.P,a dlaczego tak pisze....???Nie mam pojęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klau Dusia ;**22 marca 2014 13:51

    MyStarPlanet to hiszpański MovieStarPlanet

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację ;). Cały skład gier to MyStarPlanet , a gra MovieStarPlanet jest częścią tych 'puzzli'. Borykasz się pewnie z pytaniem skąd to wiem? Wiem, bo ja też napisałam do modów w tej sprawie (tak wgl co mi się nie podoba to z wszystkim do nich piszę xD. Ale jak to mówią : 'Modzi to idioci' więc chyba musimy się tego trzymać :D.
    Pozdrawiam, Mika2118

    OdpowiedzUsuń