niedziela, 16 marca 2014

Me zakupy czyli nie ma o czym pisać posta ;-;

Hey!
Jestem bardzo zadowolona z wczorajszych zakupów. Wróciłam z Air Max'ami i Conversami. Tata wolał mi kupić Air Max'y niż Conversy bo tata mówi żebym kupiła takie za 8,50 zł . Mi to nie odpowiada. Ale wybłagałam tatę o te Conversy i się zgodził . Buty tak wyglądały:
Converse Chuck Taylor As

Air Max 90 Lunar 3.0


Mi się podobają, tylko Air Max'y są zbyt różowe. Tak wiem przesadzam. W moich tylko to coś niebieskie przy sznurówkach jest pomarańczowe. Te buty są z siatki, więc będę mogła chodzić w lato . Trampki są czarne, bo mi najbardziej pasują. Nie wiem po co dodaję tego posta. Chyba mi się nudzi. No ale cóż na to poradzę? 


Teraz o książce "Wybrani". Jest świetna! Nigdy nie czytałam lepszej książki! (bo nigdy żadnej ciekawej książki nie czytałam) ! Jest ona mega wciągająca. Wczoraj wieczorem przed snem przeczytałam 41 stron! A mój rekord to zapewne do 5-ciu stron . Oto jej okładka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz