piątek, 14 marca 2014

O reklamach i troszkę o sporcie

Hej . Dzisiaj jestem troszkę zmęczona :/ . Miałam dzisiaj 5 lekcji:
1.Polski
2.Polski
3.Matematyka
4.WF
5.WF

Na wychowaniu fizycznym graliśmy w piłkę ręczną , a potem poszliśmy na siłownię. Ja na bramkę bo raz grałam i nikt nie mógł trafić do bramki na której ja broniłam... moja koleżanka która jest ode mnie lepsza na zajęciach broniła gorzej niż ja . W czwartek jadę na zawody z ręcznej <3 . Tak, grałam tylko 2 razy . Ale trudno! YOLO ;* . Dzisiaj dałam ciała , było 2 na 7 pkt. Koleżanka wybrała mnie do swojej drużyny . Początkowo nie byłam zadowolona, ponieważ w tamtej grupie była Martyna... Ona zawsze trafi! Najpierw była na bramce, potem zamieniła się z Moniką . Monika nie umie za bardzo grać ;c . Jest cicha i boi się piłki. Na początku nwm kto prawie mi trafił... złapałam w ręce i mi wypadła :P . To się chyba nie liczyło . Słabo znam zasady tej gry. Parę tygodni wcześniej było 0 na 7 pkt . Najlepsi nie umieli trafić bo byłam na bramce xD .


Ok, teraz coś nie o sporcie i MSP . Mianowicie chodzi mi o program Gadu-Gadu . Gdy ma się GG to muszą być reklamy. A więc włączyła mi się bardzo dziwna reklama Pepsi . 
Hmm.. produkt zawiera jad skorpiona*.   
* = Demontujemy plotki. Produkt nie zawiera jadu skorpiona.    ŻAL . 
To było tak: 
1. Włączam komputer, podłączam kabelek z internetem 
2. Wyłączam GG i nagle włącza się ta reklama.  

Patrze na tą reklamę, czekam aż będę mogła ją wyłączyć i nagle przeczytałam ją całą. Uznałam że zrobię screena i będzie o czym dać posta na bloga xD . Nagle w lewym dolnym rogu znajduje przypadkowo już gotowy plik z tym zdjęciem (jeszcze nawet screena nie zrobiłam) a to już na pulpicie:

Podejrzane O.o . Skąd to znalazło się na pulpicie? Tego się nie dowiem... Na tapecie mam screena z Minecrafta  gdzie stoję pod brzózką i screena sb robie >.<  .A oto mój skin :


Tego skina mam najczęściej, ale często zmieniam skiny . Jeżeli ktoś chce żebym mu zrobiła skina, pisać w komie :) . 

Dlaczego na bloga dodaję posty nie tylko o MSP?
Ponieważ na MSP nie ma już za bardzo co robić, a gdy nie mam ochoty dawać posta o MSP to nie dam bo jak już dam to dam takiego biednego :/ . 

Dzisiaj mam wenę twórczą więc dodam parę postów :) . 

Fajna melodia:

Pamięci gdy Jordan grał <3 <3 <3 . Nie lubię za bardzo Miley Cyrus ale ta piosenka fajnie jej wyszła.
Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz