sobota, 29 marca 2014

Komu się nie chce? :x

No dobra, zabawa się skończyła. Komu się nie chce? Wypisze co każda z nas zrobiła:
Leśna5 zrobiła:
1.Bloga
2.Dodała chat
3.Dodała wiele stron, np. Zmiany w blogu
4. Dodała grę i rybki
5.Licznik wyświetleń
6.Ulubione posty
7.Tłumacz
8.Archiwum postów
9. Zrobiła tło
10. Dodała zdjęcie (chodzi o to gdzie ja i Ala jesteśmy i gdzie jest link)
11.Dodała wszystkie piosenki (69) a nowych nie dodaje bo czyściła historię żeby nie lagowało i wszystko wyczyściło ; gdy Ala mnie umęczyła abym dodała jakieś 2 piosenki to prosiłam ją aby podsyłała mi linki po kolei aby dodać piosenki a Ali się nie chciało po kolei i podsyłała mi w obojętnej kolejności (podesłała z 7)
12.Dodała wiele postów ze zdjęciami (Ala ze zdjęciami dodała 3 czyli Hot or Not i Dziękujemy za 2 tysiące wyświetleń. W 2 tysiące wyświetleń dodała uśmiechniętą emoktikonkę zrobioną w paincie, i bunt na #)
13.Szperała w ustawieniach aby inni mogli komentować itp...



Alusiia123 zrobiła:
1.Arta z info o blogu
2.Dodała parę postów i dała Leśnej do poprawy
3. Poględziła mi że dodaje posty nie związane z MSP czyli o butach, reklamy Pepsi...

Więc komu się nie chce?! Ala mówi "Nie mam czasu tak bardzo się zajmować blogiem jak ty bo mam codziennie lekcje do 15:00, wstaję o 6:00 i jadę do szkoły godzinę w pin.od 18:00-19:00 a wt.,śr.,czw.,pion. od 17:30-18:30" a jakoś 3 godziny (minimum) siedzisz. Ja też zamiast dodatkowych lekcji w domu mam bardzo wiele zadania i nauki bo jestem klasę wyżej. I mam jeszcze 2 razy w tygodniu ćwiczenia i za niedługo będę miała znowu basen i zacznę więcej uprawiać sportów bo jest cieplej. 

Sorry Ala pewnie się obrazisz że dodałam tego posta, ale mówisz że "Mi się nie chce". Przykro mi to usłyszeć jak ja prawie wszystko na blogu zrobiłam. Powiedziałaś że jak mi to nie pasuje to żebym cię usunęła z bloga, ale nie chce tego zrobić ponieważ jesteś moją najlepszą przyjaciółką i mi zależy na przyjaźni z tobą. 

Więc proszę cię abyś też się zajęła blogiem bo na dzień dzisiejszy tylko mi tylko pomagasz, ale ty też jesteś właścicielką bloga i proszę cię abyś się nim zajęła i żebyś pokazała że jesteś odpowiedzialna :) .
Więc nie złość się na mnie że dodałam tego posta, bo że ja się wszystkim zajmuję - tak nie może być. Wszyscy myślą że to co na blogu jest to nasza wspólna zasługa, a w zasadzie tak nie jest. Więc Ala proszę cię, abyś te słowa wzięła sobie do serca, bo ja nie dodaję tego posta aby zrobić ci nazłość, ale ten post jest po to, aby prosić cię o pomoc :) .

1 komentarz: