niedziela, 30 marca 2014

HOT or NOT

Siemka ! W dzisiejszym poście chce zanudzić was serią HOT or NOT. Alunia wróciła z Poznania więc aktualnie z nią rozmawiam. Ona też doda posta, nie koniecznie HOT or NOT. A więc zaczynamy:





Fee, brzydkie. To wygląda jakby dziewczynka neo chwali się czystością swoich włosów: "Hej ludziska paczajcie na moje włosy, mam tyle łupieżu że aż się sypię jak śnieg.  Nie stać mnie na wsuwki aby chociaż trochę spiąć włosy." Wiem że przesadzam, i daję NOT!










Ładne dobranie kolorów i ciuchów. Jedyne co mi się nie podoba to buty, bo takie buty do letniego zestawu?! Ale wszytko inne ładnie, więc HOT.











Nie podoba mi się to :< . Nawet nawet jakby były inne włosy, bo tych nie lubię bo wydaje mi się, ze Movie Star nosząca je mówi: "Popatrz koleżaneczko jakie mam tłuste włosy, nawet żelu nie muszę używać."
Sorka, NOT.













Jednym słowem: śliczne >.< .Daje HOT!









Nie podoba mi się jakoś. NOT.








Jeej na prawdę lubię Miku. To jest ten zestaw co piratka skopiowała ode mnie. Nawet zrobiła sobie looka. To jest śliczne - HOT.










Fee, daję NOT.










Piękne, cudo! HOT HOT HOT!


Na tyle dzisiaj, Ala doda jutro posta, zresztą ja chyba też. Dobranoc, papa ;* .

1 komentarz: