wtorek, 22 kwietnia 2014

Ludzie... O co chodzi?

Hey ;) .
Ja już nie rozumiem o co chodzi z tą Alolą . Na chacie napsiałą dużo, a do mnie jeszcze więcej, z czego nic nie zrozumiałam :P . Uważa, że się obrażam. Ja się obrażam?! Chodzi pewniej jej o to, że dodałam pare postów o niej, bo wtedy nie była wyjaśniona sytułacja. Wczoraj wieczoram napisała na chacie, że dopiero dzisiaj (czyli wczoraj) się dowiedziała o tym, że ktoś podszywa się pod jej nazwą na naszym blogu. A już kiedyś napisała w komie, że ktoś się podszywa, itp. Ja się nie obrażam , ja chcę tylko spokoju. Ja Aloli nie przepraszałam, bo czułam, że jest coś nie halo. A więc mam proźbę do Aloli (prawdziwej i nieprawdziwej), aby nie pisały do nas, nie komentowały i nie spamowały nam. Ja chciałam usunąć posty o Aloli, ale Ala powiedziała, że trochę nie fair by to było w stosunku czytelników. Napewno za jakieś 2 miesiące te posty zostaną usunięte.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz