niedziela, 16 lutego 2014

HOT or NOT

Siema. W dzisiejszym poście będę oceniała looki na HOT lub NOT . Przepraszam że daję tak mało postów, ale mam dużo do nadrabiania, bo mnie nie było w szkole tydzień przed feriami. A więc zaczynamy :

Hahahahahahaha ja gdy go zobaczyłam padłam na twarz! Brzuch mnie bolał ze śmiechu. Jeszcze ten wąsik i okulary! xD Masakra... Nie ubrałabym go nigdy... Bo wolę oszczędzić innym bólu brzycha xD Chyba HOT za to, że jest śmieszny.




Mi się nie podoba.  Nie w moim stylu, wgl. te włosy mają baga po prawej przy oku. Daję NOT





Daję HOT .Dlaczego? Ponieważ ładne dobranie kolorów, wszystko ładnie ze sobą współgra .



Hmm... mi się nie podoba :/ . Fajny by był gdyby była inna bluzka, taka bardziej... bardziej... Z kolcami, ćwiekami. Gdyby na włosach były kolce i byłaby inna bluzka dałabym gorące HOT . Ale niestety tego nie ma więc daję NOT.


Podoba mi się. Jakby jeszcze były tatułaże na nodze i ta same buty, ale podstawa na czarno a kokardki na biało to było by super. Podoba mi się, daję HOT.




Od razu daję NOT . Ohydne dobranie ubrań, np. do bluzki dodano kołnierzyk, a ta bluzka jest krótka. Za wiele dodatków. Ohyda..



Śliczne >.< . Daję HOT bo bardzo mi się podoba, ale te legginsy są za krótkie.



NOT! NOT! NOT! CO TO JEST?! ZA DUŻO RÓŻOWEGO. TEN MAKIJAŻ.... OHYDA...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz