sobota, 3 maja 2014

Avy ocenia naszego bloga!

Avy ocenia naszego bloga. Nie wiem, czemu napisała MSP by Leśna5 (Ali nie dopisała) . Nie wiem, oco jej dokładnie chodzi z tym, że posty są dziecinne :) . Widać podoba się jej moje komponowanie <3 <3 <3 . Ja wiem czego jej brakuje: KOLORU! XD . Bo ten blog ma być taki... taki... CIEMNY XD . Taki styl, cóż poradzę :P . Dobra, teraz link --->KLIK<--- . Czarny (czarno-szary) blog jest dziecinny... XD . Spoczko :P . Ostatnio się odzywają inni, że są moimi fanami :P . Dziwaczne :P . Leśna5 ma fanów?! Nie. Nie. Nie. Potem będzie "Leśnonators" XD. Jaka nazwa XD .  Mam głupawkę XD . Więc proszę nie podpisywać sie pod Leśnonators, to jest żalosne! YouTuberzy mają tego dość , np. Multi i reZi. Ciągle się słyszy: Multi jestem twojom fankom jestem multinators oraz reźinators rezi jest takim slllodziakjem mmmmm . WTF?! XD . Wiem, wiem ; Nikt nie podpisuje się np. Leśnonators . Albo podpisywać sie tak, to nie moi fani tylko lasu :P :D . Kochamy lasy! Meega <3 . Więc fejmy na Asku dopisywac do nazwy #leśnonators  i pisać w opisie: #leśnonators = fani lasu.


Nie wiem sama co z tym CupSell'em . Bo po komu koszulki z MSP?! A może jeszcze poduszki? :P . Z napisem: Miłych snów życzy Leśna5 . :P . WTF co to jest? XD . I pod spodem link do bloga....
W dług mnie, najlepiej stworzyć kubki dotyczące tego bloga i MSP . Będzie fejm <333 Muszę sie ogarnąć :P (psychicznie i fizycznie :P ) . Paa <333

4 komentarze:

  1. Przepraszam, mogę dopisać że Ala też. Tylko myślałam że tylko ty prowadzisz bloga, bo w linku jest tylko msp-by-lesna5 a nie np. msp-by-lesna5-i-ala ale był by trochę dłuższy link, ale mogę zmienić, i ty też możesz zmienić tytuł posta, bo Ava to moje imię :D jestem z anglii, tylko że mówię po polsku ale imię mam Ava, czyli to tak z tytułem mojej ocenialni, jak np. ocenialnia blogów Kasi, to twojego tytuł posta brzmiałby tak: Kasi ocenia naszego bloga! Ale ja się nie czepiam, możecie się mylić, ale tak poprawnie to Ava ocenia naszego bloga!. Ale już się nie czepiam, czieszę się że interesujecie się radami i rozumiem że taki masz styl. I nie musisz go zmieniać, to tylko taka rada :D Bo masz też już kolorowe rybki, i tak pomyślałam, że kolorowy kursor byłby ładny :) Już kończę, bo się chyba trochę rozpisałam ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Acha, i o co mi chodzi z dziecinnymi postami? Może nie dopisałam, że to tylko niektóre. A które? No np. te z popularnych postów: Talking Angela - Kot Pedofil, Błagam ile ja o tym czytałam, i ty pewnie też... Ale nikt nie czytał o tym że Oufit7 zaprzeczała i nawet widać że to fotomonarz. A reszta postów? Przyznam że nie czytałam wszystkich, ale przeczytam, a raczej postaram się... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo niedawno dowiedziałam się prawdy, ale ta apka zdjęcia może robić

    OdpowiedzUsuń