czwartek, 1 maja 2014

Tyle wyświetleń :*

Jeejka! Mamy już 10 tysięcy wyświetleń na blogu <3 . Dziękujemy czytelnikom za czeste odwiedzanie bloga ;* . Ala pojechała do Berlina, w poniedziałak ma wrócić. Do mnie przyjechał wujek, który ostatnio był na moją Pierwszą Komunię. Cieszę się ;3 . Z Alą ustaliłyśmy, że na 10 tysiecy wyswietleń dodamy posta "O mnie" oraz stronę "O mnie" , gdzie będą też nasze zdjęcia. Nie wiem czy to dobry pomysł. Ale ja mam lepszy; od 1 czerwca do 8 jadę na Zieloną Szkołę , więc Ala mnie odwiedzi <3 . Nasze mamy się zgodziły, nauczyciele też. Wtedy byśmy zrobiły sb wspólne zdjęcie, co wg mnie byłoby najlepszym wyjściem. Na Zielona Szkołę zabieram laptopa (o ile pozwolą) a telefon na 100% . Jak bedzie zakaz telefonow, to ja i tak wezmę, bo jak skontaktuję się z Alą?! Może tata pożyczy mi swój przenośny internet, ma 2 (jeden taki przenośny wszędzie wszędzie, a drugi w firmie) . Jak pożyczy - będzie mega <3 <3 ;3 . Hahaha jaki post... Jak zwykle o niczym :) .



Czy tworzyć CupSell'a dotyczącego MSP, tego bloga i nie tylko? Wy głosujecie ;) . Aby zagłosować - wystarczy kliknąć TU .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz